נתניהו: "ישראל יודעת להגן על עצמה היטב מפני המשטר הרצחני"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "ישראל יודעת להגן על עצמה היטב מפני המשטר הרצחני"

    בתגובה לדברי השטנה של נשיא איראן חסאן רוחאני, "כי ישראל גידול סרטני שיש להסירו", קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לעולם להצטרף לסנקציות: "דברי השטנה של רוחאני שקורא להשמדת ישראל, מוכיחים שוב מדוע אומות העולם צריכות להצטרף לסנקציות נגד משטר"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שבת) על דברי השטנה של נשיא איראן חסאן רוחאני: "ישראל יודעת היטב להגן על עצמה מפני המשטר הרצחני באיראן".

    עודהוסיף נתניהו: "דברי השטנה של רוחאני שקורא להשמדת ישראל, מוכיחים שוב מדוע אומות העולם צריכות להצטרף לסנקציות נגד משטר הטרור האיראני שמאיים גם עליהן".

    נשיא איראן חסן רוחאני אמר היום כי ישראל היא "גידול סרטני באזור, שקם על מנת לשרת את האינטרסים של המערב".

    בנאום שנשא ב"כנס הבינלאומי ה-32 לאחדות האסלאם", שהתקיים בטהרן, הוסיף רוחאני: "גם אם הקיום של ישראל יוסר, עלינו לשמור על אחדות שורות וזאת תהיה האסטרטגיה שלנו".

    עוד אמר רוחאני: "הם חושבים שבהעברת בניין ממקום למקום הם יצליחו לחטוף את ירושלים מידינו, אבל הם טועים. על המוסלמים להיות מאוחדים".

    גם ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה הצטרף לנאומים בכנס השנאה לישראל, וגינה כל ניסיון לנרמול היחסים עם ישראל. בנאום שנשא בשידור וידאו מרצועת עזה בפני ועידת האחדות האסלאמית השנתית באיראן, הוסיף: "המשטר הציוני הוא האויב מספר 1 שלנו".

    בתוך כך, משמרות המהפכה האיראנים הודיעו היום כי לכדו מלט אמריקאי מסוג "ריפר", מל"ט המיועד לסיור ותקיפה.



    0 תגובות